OLLA ^.^ Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya, Enjoy your reading :)

Friday, May 17, 2013

Kehidupan:)

Saya suka tulis something ikut ape yang saya rasa nak tulis..hehe..sometimes,kalau pendam je x bagus jugak sebab ia akan makan diri..Sometimes, saya suka bercakap tentang sesuatu yang akan memotivasikan diri saya balik.. Dalam kehidupan,x semestinya kita selalu di atas kan..rasenya tu sume orang tau kot..Kadang2 tu kita akan rasa juga berada kt bawah..








Berada di bawah x semestinya kita hina,berada di bawah mengajar kita erti sebenar kehidupan..Ia akan buat kita berusaha untuk ke berada di atas..Tapi,sesetengah orang mudah berputus asa,tidak bersemangat,dan akan menyalahkan takdir bila sesuatu yang buruk menimpa dirinya..WAKE UP!! Semua itu adalah dugaan Tuhan.Dia nk lihat sejauh mana tahap kesabaran kita dalam menempuhi ujianNya...Don't easily GIVE UP!!
Warnailah kehidupan anda..saya hanyalah insan biasa yang mungkin masih belajar erti sebenar kehidupan..But setiap kali anda hargai kehidupan yang anda lalui sekarang anda akan rasa happy walaupun kehidupan anda tak seindah kehidupan orang lain..bersyukur atas kehidupan yang diberi dan cuba hadapi setiap rintangan dengan tabah..TRY IT!! You CAN..and NEVER SAY NEVER..:)





Kehidupan kita di dunia hanyalah sementara,rebutlah peluang yang ada di depan mata..JANGAN LEPASKAN!! hadapi setiap masalah dengan tenang..okey lah..sampai sini saja post saya about life..HIDUP ADALAH ANUGERAH,remember that okey:)BE POSITIVE AND STAY SRONG!!

No comments:

Post a Comment